Τον Αύγουστο του 2013 στην Κέρκυρα στα πλαίσια του σεμιναρίου «ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ» το οποίο διοργάνωσε ο φορέας «Παιδείας Λόγος» σε συνεργασία με το Εργαστήριο Κοινωνικής & Πειραματικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου έγραψα μια μίνι εργασία με τίτλο «Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης».
Η δυσκολία ή απώλεια της όρασης αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στον τρόπο µε τον οποίο ένα άτομο ασκεί τις καθημερινές του δραστηριότητες, δρα, κινείται και αλληλοεπιδρά σε ένα περιβάλλον, επικοινωνεί µε τους γύρω του αλλά και φυσικά στον τρόπο που προσλαμβάνει και δίνει, γενικότερα ανταλλάσσει, πληροφορίες . Η διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου , σε ενήλικες και ανήλικες µε µμερική ή ολική οπτική αναπηρία συνδέεται µε την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των περιορισμών που προκύπτουν από την οπτική αναπηρία ώστε να ελαχιστοποιηθούν οποιεσδήποτε πιθανές αναπτυξιακές – μαθησιακές καθυστερήσεις προκαλούνται από την οπτική αναπηρία . Η εκπαίδευση ατόμων µε οπτική αναπηρία παρέχει ποικίλες συμπληρωματικές και αντισταθμιστικές δεξιότητες που θα επιτρέψουν στον εκπαιδευόμενο µε οπτική αναπηρία να σταθεί ισάξια μέσα στην κοινωνία και τον βοηθά να αντιληφθεί , να αξιοποιήσει και να χρησιμοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του .