• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Διημερίδα με εργαστήριο Geogebra

19 Ιανουαρίου, 2015

Η Σχολική Σύμβουλος Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και Λευκάδας Πανταζή Αφροδίτη σε συνεργασία με το Τμήμα Πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστήμιου διοργάνωσαν διημερίδα για μαθηματικούς την Τρίτη 13-1-2015 και Τετάρτη 14-1-2015 στον Αρεταίο (Πλατεία Τσιριγώτη 7).

Το αντικείμενο της διημερίδα ήταν τα Σύγχρονα θέματα διδακτικής των Μαθηματικών. Ομιλητές ήταν ο Π. Βλάμμος, η Α. Πλέρου και ο Σ. Δουκάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν θέματα σχετικά με τη μοντελοποίηση, τις νευροεπιστήμες , και τα τρία είδη γνώσης,
περιεχομένου, παιδαγωγικής και τεχνολογίας, οι οποίες συνυφαίνουν την διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου με την χρήση της
τεχνολογίας.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με εργαστήριο προσανατολισμένο στη Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου, το οποίο περιλάμβανε
παραδείγματα ενσωμάτωσης του λογισμικού Geogebra στη διδακτική πράξη μέσω των οποίων αναδεικνύεται η πρόσθετη παιδαγωγική αξία
από τη χρήση του λογισμικού. Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε υπό την εποπτεία της Α. Πανταζή και με την συμμετοχή του Ινστιτούτου Geogebra της Αθήνας.

Σύμφωνα και με την ανακοίνωση της διημερίδας στο σχολικό περιβάλλον, σε αντίθεση με την καθημερινή ζωή έχουμε έντονη χρήση εργαλείων για επίλυση προβλημάτων στα καθημερινά περιβάλλοντα με την πνευματική
εργασία που λαμβάνει χώρα στα σχολικά περιβάλλοντα. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν στην οπτικοποίηση δυσνόητων εννοιών, ενώ λογισμικά μοντελοποίησης που είναι παρόμοια με εργαλεία εξωσχολικών περιβαλλόντων βελτιώνουν την κατανόηση και τη πιθανότητα μεταβίβασης της γνώσης. Όμως η ενσωμάτωση των τεχνολογικών εργαλείων στην διδασκαλία και η παιδαγωγική τους έχει αλλάξει το τοπίο. Ειδικότερα, καρδιά της καλής διδασκαλίας με την χρήση της τεχνολογίας περιλαμβάνει 3 συνιστώσες το περιεχόμενο (ύλη διδασκαλίας), την παιδαγωγική και την τεχνολογία, οι οποίες συνυφαίνουν την Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου.

Το GeoGebra αποτελεί διαδραστικό λογισμικό γεωμετρίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Τα περισσότερα τμήματά του αποτελούν ελεύθερο λογισμικό.

Βεβαίωση συμμετοχής στη διημερίδα και στο εργαστήριον Geogebra
Βεβαίωση συμμετοχής
GeogebraΔιδακτική των μαθηματικών
Share

Εκπαιδευτικά εργαλεία / Geogebra

Marios Magioladitis

You might also like

Επιμορφωτική συνάντηση μαθηματικών
3 Νοεμβρίου, 2019
Διήμερο Σεμινάριο Geogebra
21 Σεπτεμβρίου, 2016
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Eduact Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Οπτική αναπηρία Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Τεχνητή Νοημοσύνη Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • Οι Προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης
      2 Αυγούστου, 2023
    • Το Ionian Wikithon και ο εξελληνισμός της Βικιπαίδειας
      21 Ιουλίου, 2023
  • Popular Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT