Η Σχολική Σύμβουλος Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και Λευκάδας Πανταζή Αφροδίτη σε συνεργασία με το Τμήμα Πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστήμιου διοργάνωσαν διημερίδα για μαθηματικούς την Τρίτη 13-1-2015 και Τετάρτη 14-1-2015 στον Αρεταίο (Πλατεία Τσιριγώτη 7).
Το αντικείμενο της διημερίδα ήταν τα Σύγχρονα θέματα διδακτικής των Μαθηματικών. Ομιλητές ήταν ο Π. Βλάμμος, η Α. Πλέρου και ο Σ. Δουκάκης.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν θέματα σχετικά με τη μοντελοποίηση, τις νευροεπιστήμες , και τα τρία είδη γνώσης,
περιεχομένου, παιδαγωγικής και τεχνολογίας, οι οποίες συνυφαίνουν την διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου με την χρήση της
τεχνολογίας.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με εργαστήριο προσανατολισμένο στη Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου, το οποίο περιλάμβανε
παραδείγματα ενσωμάτωσης του λογισμικού Geogebra στη διδακτική πράξη μέσω των οποίων αναδεικνύεται η πρόσθετη παιδαγωγική αξία
από τη χρήση του λογισμικού. Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε υπό την εποπτεία της Α. Πανταζή και με την συμμετοχή του Ινστιτούτου Geogebra της Αθήνας.
Σύμφωνα και με την ανακοίνωση της διημερίδας στο σχολικό περιβάλλον, σε αντίθεση με την καθημερινή ζωή έχουμε έντονη χρήση εργαλείων για επίλυση προβλημάτων στα καθημερινά περιβάλλοντα με την πνευματική
εργασία που λαμβάνει χώρα στα σχολικά περιβάλλοντα. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν στην οπτικοποίηση δυσνόητων εννοιών, ενώ λογισμικά μοντελοποίησης που είναι παρόμοια με εργαλεία εξωσχολικών περιβαλλόντων βελτιώνουν την κατανόηση και τη πιθανότητα μεταβίβασης της γνώσης. Όμως η ενσωμάτωση των τεχνολογικών εργαλείων στην διδασκαλία και η παιδαγωγική τους έχει αλλάξει το τοπίο. Ειδικότερα, καρδιά της καλής διδασκαλίας με την χρήση της τεχνολογίας περιλαμβάνει 3 συνιστώσες το περιεχόμενο (ύλη διδασκαλίας), την παιδαγωγική και την τεχνολογία, οι οποίες συνυφαίνουν την Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου.
Το GeoGebra αποτελεί διαδραστικό λογισμικό γεωμετρίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Τα περισσότερα τμήματά του αποτελούν ελεύθερο λογισμικό.
