• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
    • Upcoming events
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Instagram


  • Follow Me On

  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
    • Upcoming events
  • About / Contact

Η διατήρηση της πολιτισμικής κληρονομιάς μέσω Σχολικού Σχεδίου Δράσης στο CIE 2015

Οκτώβριος 27, 2015
  
Στις 9-11 Οκτώβρη 2015 πραγματοποιήθηκε το επιστημονικό Συνέδριο CIE2015 (Conference on Informatics in Education, Συνέδριο για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση) που διοργανώθηκε για 7η φορά από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά και το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την ΕΠΥ και εστιάζεται στην Πληροφορική, αλλά και στις ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

Στα πλαίσια του Συνεδρίου, την Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015 στις 10:00 π.μ.,  πραγματοποιήσαμε στο Πανεπιστήμιο Πειραιά παρουσίαση της εργασίας «Adult Learners from the Ionian Islands of Corfu and Kefalonia Share Cultural Heritage on Wikimedia Commons and Wiktionary» (Ενήλικοι μαθητές δημιουργούν λήμματα για την πολιτιστική κληρονομιά των Ιονίων Νήσων στα Wikimedia Commons και Wiktionary).

Η εργασία που υποβλήθηκε στο συνέδριο συντάχθηκε από κοινού από τον εκπαιδευτικό κ. Μάριο Μαγιολαδίτη του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κέρκυρας με την καθηγήτρια πληροφορικής κα. Μίνα Θεοφιλάτου του  Β” Εσπερινού Λυκείου  Κεφαλλονιάς.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκε το Σχέδιο Δράσης «Τα χωριά της Λευκίμμης στην Βικιπαίδεια» με φωτογραφίες που τράβηξαν εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας και λήμματα που έγραψαν στα ελληνικά και στα αγγλικά προβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο την πολιτισμική κληρονομιά του νησιού μας.

Η εργασία δημοσιεύτηκε και στα πρακτικά του συνεδρίου (ISBN 978-960-578-010-4) στις σελίδες 361-370.

Διαφάνειες
Εργασία
CorfuPediaΣΔΕΣχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Share

Wikipedia  / Wikipedia in Education (WEP)  / Εκπαίδευση ενηλίκων

Marios Magioladitis

You might also like

Το πολυπολιτισμικό σχολείο στον 21ο αιώνα
Οκτώβριος 8, 2019
Ομιλία στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κέρκυρας
Απρίλιος 10, 2019
CorfuPedia @ Wikimedia Conference 2018 Learning Days in Berlin
Μάρτιος 16, 2018
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Instagram


  • Follow Me On

  • Ετικέτες

    Arduino AtheCrypt Braille Bullying CorfuPedia corfu tech lab ECC Erasmus Escape rooms EV3 Fosscomm Geogebra Gerhard Frey Lego Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Python Safety STEM ThessHack thesswiki WikiFemHack WikiGap Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Μαθηματικοί διαγωνισμοί Παρουσιάσεις ρομποτικής Πόε ΣΔΕ ΣΠΩ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Σχολικός εκφοβισμός Φιλοτελισμός επιμορφώσεις



@magioladitis
  • Recent Posts

    • Wikipedia και Εκπαίδευση
      Δεκέμβριος 4, 2019
    • Μαθητικοί διαγωνισμοί μαθηματικών «Ο ΘΑΛΗΣ» και «Κ. ΖΕΡΒΟΣ»
      Νοέμβριος 15, 2019
    • Ο Μ. Μαγιολαδίτης πρόεδρος στο παράρτημα Κέρκυρας της Ελλ. Μαθηματικής Εταιρείας
      Οκτώβριος 29, 2019
  • Popular Posts

    • Μαθήματα προετοιμασίας μαθητών για το διαγωνισμό “Θαλής”
      Νοέμβριος 10, 2018
    • Καλοκαιρινά εργαστήρια ρομποτικής στο Corfu Tech Lab
      Ιούλιος 24, 2018
    • Παρουσίαση ρομποτικής στο Πνευματικό Κέντρο της Ι.Μ. Κέρκυρας
      Ιούλιος 13, 2018

© Copyright Marios Magioladitis 2018