• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Παρουσίαση Σχεδίου Δράσης του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στο Πανελλήνιο συνέδριο “Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε.”

9 Νοεμβρίου, 2015
Στις 7-8 Νοέμβρη 2015 πραγματοποιήθηκε το επιστημονικό Συνεδρίου “Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε.” που διοργανώθηκε από το Ίδρυμα Ευγενίδου.
 
Στα πλαίσια του Συνεδρίου, την Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015 στις 11:30 π.μ., έγινε η παρουσίαση της εργασίας «Συμπεράσματα από τη χρήση της Βικιπαίδειας ως εκπαιδευτικού μέσου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων».
 
Η εργασία που υποβλήθηκε στο συνέδριο συντάχθηκε από κοινού με τον εκπαιδευτικό κ. Μάριο Μαγιολαδίτη του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κέρκυρας από κοινού με τον καθηγητή κ. Κώστα Σκιαδόπουλο του Γυμνασίου Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας και παρουσιάστηκε από τον πρώτο.
 
Στο ίδιο συνέδριο ο Μάριος Μαγιολαδίτης υπέβαλλε την εργασία «Μια πλήρης εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος της Βικιπαίδειας, σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)» από κοινού με τη φιλόλογο Αμαλία Παγκράτη.
 
Οι εργασίες δημοσιεύτηκαν στα πρακτικά του Συνεδρίου (ISBN 978-960-99435-8-1). Η πρώτη στις σελίδες 763-770 και η δεύτερη στις σελίδες 2708-2714. Τα πρακτικά ήταν συνολικά 3204 σελίδες κάτι που δείχνει και τη μεγάλη συμμετοχή που είχε το συγκεκριμένο συνέδριο.
 
Η συμμετοχή μου στο συνέδριο χρηματοδοτήθηκε από το Wikimedia Foundation (WMF).
 
Διαφάνειες
Εργασία (Συμπεράσματα)
Εργασία (εφαρμογή στα ΣΔΕ)
Share

Wikipedia in Education (WEP)

Marios Magioladitis

  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Eduact Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Οπτική αναπηρία Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Τεχνητή Νοημοσύνη Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • Οι Προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης
      2 Αυγούστου, 2023
    • Το Ionian Wikithon και ο εξελληνισμός της Βικιπαίδειας
      21 Ιουλίου, 2023
  • Popular Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT