• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Το Corfupedia στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

12 Νοεμβρίου, 2017

Μια ακόμα σημαντική παρουσία του Corfupedia έλαβε χώρα στα μέσα Οκτώβρη.

Οι εκπαιδευτικοί Ε. Σιώτος, Μ. Μαγιολαδίτης και Σ. Φωτίου κατέγραψαν τα αποτελέσματα του σχεδίου δράσης σε μια εργασία η οποία παρουσιάστηκε στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα 13-15 Οκτωβρίου 2017.

Το CorfuPedia είναι ένα εκπαιδευτικό εγχείρημα με κύριο σκοπό να εισαγάγει τους φοιτητές στην Wikipedia, μέσω της δημιουργίας νέων λημμάτων πάνω στην ιστορία του τόπου που ζουν. Στο σχέδιο δράσης συμμετείχαν περισσότεροι από 100 μαθητές, 20 καθηγητές και ερευνητές.

Το project πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Wikimedia User Group Greece, χρηματοδοτείται μερικώς και υποστηρίζεται από το Wikimedia Foundation στα πλαίσια των εγχειρημάτων Wikipedia in Education και Why Women Don’t Edit Wikipedia?

Το σχέδιο δράσης έχε λάβει και άλλες διακρίσεις στο παρελθόν όπως για παράδειγμα Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Ψηφιακή Εκπαίδευση στον πανελλήνιο διαγωνισμό Education Business Awards.

Την παρουσίαση, εκ μέρους της ομάδας, έκανε ο πληροφορικός Ευάγγελος Σιώτος.

Η εργασία που παρουσιάστηκε στο Διεθνές Συνέδριο βρίσκεται στον Τόμο των Πρακτικών του συνεδρίου και είναι διαθέσιμη ηλεκτρονικά εδώ.

Οι διαφάνειες της παρουσίασης είναι διαθέσιμες στο Wikimedia Commons και στο Academia.edu και μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ.

Το Corfupedia ως παράδειγμα εφαρμογής των digital humanities

Οι εκπαιδευτικοί  Σωτήρης Φωτίου και Μάριος Μαγιολαδίτης  παρουσίασαν εργασία στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα 13-15 Οκτωβρίου 2017 με θέμα “Τα πλεονεκτήματα της χρήσης των αρχών των digital humanities σε διαθεματικά σχολικά project”.

Στην εργασία επιχειρείται μια προσπάθεια καταγραφής των σημαντικότερων αρχών των digital humanities (DH – ψηφιακών ανθρωπιστικών επιστημών) στην εκπαίδευση. 

Αναλύονται τα χαρακτηριστικά των DH και η εφαρμογή τους στο βραβευμένο σχολικό project CorfuPedia κατά την σχολική χρονιά 2016-2017 στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μέσω της καταγραφής των επιμέρους χαρακτηριστικών παρουσιάστηκαν οι δυσκολίες αλλά και οι διευκολύνσεις των εκπαιδευτικών στο έργο τους. Στόχος είναι να καταγραφούν και να αναλυθούν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα από την εμπειρία μας ώστε οι εκπαιδευτικοί επόμενων project να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εργασία ως ένα εγχειρίδιο για την αντιμετώπιση δυσκολιών αλλά και για την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων τους.

Το CorfuPedia είναι ένα εκπαιδευτικό εγχείρημα με κύριο σκοπό να εισαγάγει τους μαθητές στην Wikipedia, μέσω της δημιουργίας νέων λημμάτων πάνω στην ιστορία του τόπου που ζουν. Στο σχέδιο δράσης συμμετείχαν περισσότεροι από 100 μαθητές, 20 καθηγητές και ερευνητές.

Το project έλαβε χώρα κατά το σχολικό έτος 2016-2017 σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κέρκυρας.

Όπως αναφέρεται στην εργασία: “Η Κέρκυρα έχει αναφορές από αρχαιοτάτους χρόνους και πολλές σημαντικές προσωπικότητες της ανθρώπινης και Ελληνικής ιστορίας, από τον Οδυσσέα έως τον Ωνάση και από τον Θερβάντες ως τον Durrel πέρασαν ένα διάστημα της ζωής τους στο νησί. Επίσης οι Άγγλοι, οι Γάλλοι και οι Ιταλοί κατά τη διάρκεια της κατοχής του νησιού άφησαν σημαντικά μνημεία τα οποία αποτελούν ακόμα και σήμερα ζωντανή ιστορία του τόπου. Οι μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία πρότειναν το project στους καθηγητές τους, αφού είχαν ήδη γνωρίσει τη Βικιπαίδεια, και είδαν ότι δεν υπάρχουν πολλά λήμματα που να αναφέρονται στην τοπική ιστορία.”

Το project πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Wikimedia User Group Greece, χρηματοδοτείται μερικώς και υποστηρίζεται από το Wikimedia Foundation στα πλαίσια των εγχειρημάτων Wikipedia in Education και Why Women Don’t Edit Wikipedia?

Την παρουσίαση, εκ μέρους των συγγραφέων, έκανε ο πληροφορικός Σωτήρης Φωτίου.

Η εργασία που παρουσιάστηκε στο Διεθνές Συνέδριο βρίσκεται στον Τόμο των Πρακτικών του συνεδρίου και είναι διαθέσιμη ηλεκτρονικά εδώ.

Οι διαφάνειες της παρουσίασης είναι διαθέσιμες στο Wikimedia Commons και στο Academia.edu και μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ.

Οι συγγραφείς ακολουθώντας το πνεύμα της Wikipedia δημοσίευσαν τις διαφάνειες και φωτογραφίες από την παρουσία τους στο συνέδριο με την παρακάτω άδεια χρήσης: Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International license

Το πρόγραμμα του συνεδρίου

Οι δύο εργασίες παρουσιάστηκαν την πρώτη μέρα του συνεδρίου Παρασκευή 13 Οκτώβρη 2017.

Τα στοιχεία των δημοσιεύσεων

  1. Φωτίου, Σ. & Μαγιολαδίτης, Μ. (2017) Τα πλεονεκτήματα της χρήσης των αρχών των digital humanities σε διαθεματικά σχολικά project. Πρακτικά Εργασιών 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Β, 889-893
  2. Σιώτος, Ε., Μαγιολαδίτης, Μ. & Φωτίου, Σ. (2017) Corfupedia – Γράφοντας για την τοπική ιστορία της Κέρκυρας, Πρακτικά Εργασιών 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Τόμος Δ, 365-369
CorfuPediaΕΕΠΕΚ
Share

School Projects  / Wikipedia in Education (WEP)

Marios Magioladitis

You might also like

Μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι
18 Οκτωβρίου, 2019
Το Ψηφιακό Σχολείο Βικιπαίδειας στο 4ο Συνέδριο ΕΕΠΕΚ στη Λάρισα
15 Νοεμβρίου, 2018
CorfuPedia @ Wikimedia Conference 2018 Learning Days in Berlin
16 Μαρτίου, 2018
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Eduact Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR Lego Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Python Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon ΑΜΕΑ Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Οπτική αναπηρία Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Τεχνητή Νοημοσύνη Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • «Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να τα Αλλάξει όλα στη ζωή μας;»
      1 Οκτωβρίου, 2023
    • Ψηφιακή Μεταρρύθμιση: Ο Δήμος του Αύριο
      25 Σεπτεμβρίου, 2023
    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
  • Popular Posts

    • «Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να τα Αλλάξει όλα στη ζωή μας;»
      1 Οκτωβρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT