• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Το πολυπολιτισμικό σχολείο στον 21ο αιώνα

8 Οκτωβρίου, 2019

Το Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο με θέμα: «Το πολυπολιτισμικό σχολείο στον 21ο αιώνα – Διδακτικές μέθοδοι, εφαρμοσμένες πρακτικές και πολιτισμικές δεξιότητες» πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα το διάστημα 4-6 Οκτωβρίου.

Την ευθύνη για τη διοργάνωση είχε το 1ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Ιονίων Νήσων σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων.

Σκοπός του συνεδρίου ήταν να θέσει τις βάσεις ευρύτερων προβληματισμών σχετικά με το σχολικό περιβάλλον, τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τεχνικές που εφαρμόζονται και να δώσει το έναυσμα για γόνιμη ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων επί του θέματος.

Θεματικές του συνεδρίου ήταν οι εξής:
• Μαθητική ετερογένεια (πρόσφυγες, παλιννοστούντες, δίγλωσσοι, ρομά)
• Μοντέλα διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας / πολυπολιτισμικό σχολείο
• Διαπολιτισμική θρησκευτική αγωγή
• Διαπολιτισμική εκπαίδευση, παιχνίδι και Τεχνολογίες της Πληροφορίας
•Διαπολιτισμική διάσταση στα Α.Π.Σ. και στα σχολικά εγχειρίδια
• Συμβουλευτική και Υποστήριξη
•Διαπολιτισμική εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί
• Εφαρμοσμένες εκπαιδευτικές πρακτικές

Την τελευταία μέρα του συνεδρίου είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κέρκυρας. Εκεί παρακολουθήσουμε την ομιλία του κοινωνιολόγου και διευθυντή του 2ο ΣΔΕ Κέρκυρας (κατάστημα κράτησης) Κυριάκου Κωλέση με θέμα «Γλωσσικές γέφυρες και ηχητικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης κρατουμένων σε καταστήματα κράτησης τύπου β’» .

Η εισήγηση του Κυριάκου Κωλέση

Χρησιμοποιώντας ηχητικά Υλικά Αναφοράς (πρωτότυπες ηχητικές καταγραφές) από τις αίθουσες διδασκαλίας του 2ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καταστήματος Κράτησης Κέρκυρας Τύπου Β΄, ο δρ. κοινωνιολογίας και διευθυντής του σχολείου Κυριάκος Κωλέσης μελετά τη σχέση γλωσσικής δυναμικής και ηχοτοπίου του σχολικού περιβάλλοντος του Καταστήματος Κράτησης, αποδομώντας το σε τέσσερα διακριτά επίπεδα (layers) Κυρίαρχων Ήχων:

α) του «Χωνιού» (συσκευής αναμετάδοσης ήχου που χρησιμοποιείται σε μεγάλους υπαίθριους χώρους κυρίως για ανακοινώσεις, συνδεδεμένης στη συνείδηση με συμβατικές δομές εκπαίδευσης, στρατωνισμού και σωφρονισμού),

β) του Σχολείου (τόσο της ίδιας της εκπαιδευτικής δράσης στον χώρο των αιθουσών διδασκαλίας του σχολείου των φυλακών, όσο και του αντίστοιχου του δημόσιου γυμνασίου με το οποίο γειτονεύει -σε απόσταση μόλις 20 μέτρων από την κεντρική είσοδο του Καταστήματος-),

γ) του Αρχιφυλάκιου και του Επισκεπτηρίου (χώρων όπου κυριαρχούν ήχοι λεκτικής βίας ή ηχητικά συμφραζόμενα αυτής),

δ) της Σιγής (απουσία ήχου, υπόμνηση μιας επερχόμενης κλιμάκωσής του).

Τα παραπάνω παρουσιάζονται σπονδυλωτά μέσα από αντίστοιχα ηχητικά παραδείγματα. Ο εισηγητής, βιώνοντας καθημερινά τη ζώσα πραγματικότητα της συμβίωσης με τους κρατούμενους-μαθητές μέσα στον χώρο του μακροχρόνιου εγκλεισμού τους, επιχειρεί να αναδείξει το ρόλο του ηχητικού περιβάλλοντος στην εκπαιδευτική λειτουργική συνοχή των πολυπολιτισμικών ομάδων μάθησης της εκπαίδευσης ενηλίκων κρατουμένων.

Κατάστημα ΚράτησηςΣΔΕΣχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Share

Συνέδρια

Marios Magioladitis

You might also like

Δημιουργία κοσμημάτων από ενήλικες κρατούμενους μαθητές
6 Μαρτίου, 2022
Μαθητές-κρατούμενοι Κέρκυρας δίνουν τις “μάρκες” τους για επέμβαση Κερκυραίας μαθήτριας.
10 Δεκεμβρίου, 2021
Διδάσκοντας στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κέρκυρας
3 Δεκεμβρίου, 2021
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR INSIDE Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Python Real World Crypto Symposium Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon ΑΜΕΑ Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Εκπαιδευτική ρομποτική στα σχολεία: Πολλαπλά τα οφέλη από την εφαρμογή της
      21 Ιανουαρίου, 2023
    • Στη μνήμη του Νίκου Τεμπονέρα
      8 Ιανουαρίου, 2023
    • Υποστηρικτικές τεχνολογίες για άτομα με οπτική αναπηρία
      21 Δεκεμβρίου, 2022
  • Popular Posts

    • Εκπαιδευτική ρομποτική στα σχολεία: Πολλαπλά τα οφέλη από την εφαρμογή της
      21 Ιανουαρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT