• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι

18 Οκτωβρίου, 2019

Το διάστημα 11-13 Οκτώβρη 2019 πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στη Λάρισα το 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας το οποίο διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.).

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας – Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα, της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, του Πανελληνίου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας, του Δικτύου Εκπαιδευτικών ‘Teachers for Europe’ (Τ4Ε), της Europe Direct, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Αρ. Πρωτ. 18091/Δ2/06-02-2019).

Η πρώτη φορά που συμμετείχα στο συνέδριο της ΕΕΠΕΚ στη Λάρισα ήταν το 2015. Πέρυσι, στο συνέδριο αυτό είχαμε παρουσιάσει την εργασία για το Ψηφιακό Σχολείο Βικιπαίδειας. Ενώ το 2017, στο 3ο Συνέδριο, είχαμε καταθέσει δύο εργασίες με θέμα το Corfupedia.

Φέτος, μαζί με τον πληροφορικό Θανάση Καπελώνη συμμετείχαμε με την εργασία Κυνήγι θησαυρού με bluetooth: Μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι.

Η εργασία

Στην εργασία μας παρουσιάζουμε τον τρόπο οργάνωσης, τη θεματολογία και τα συμπεράσματά μας από ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι. Πρόκειται για ένα παιγνίδι θησαυρού το οποίο δοκιμάσαμε στην πράξη στο κυνήγι θησαυρού του Ρεθύμνου.

Αναλύουμε τη δημιουργία ενός συστήματος που μπορεί να εκπαιδεύσει μαθητές μέσω παιχνιδοποίησης (gamification). Πιο συγκεκριμένα ενός κυνηγιού θησαυρού το οποίο αξιοποιεί τεχνολογίες πληροφοριών και κινητά τηλέφωνα.

Δίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του συστήματος το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί πολύπλευρα στην εκπαιδευτική διαδικασία από καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Σε συνεργασία με καθηγητές πληροφορικής το σύστημά μας μπορεί να εμπλουτιστεί σε ένα εκπαιδευτικό σενάριο.

Την παρουσίαση στο συνέδριο πραγματοποίησε ο Θανάσης Καπελώνης.

Η συμμετοχή του Wikimedia User Group Greece

Επ’ αφορμή του συνεδρίου είχαμε και την ευκαιρία να στήσουμε στο Πανεπιστήμιο το banner του Wikimedia User Group Greece και να μοιράσουμε φυλλάδια ενημερώνοντας για τις δράσεις μας. Ενημερώσαμε επίσης για το κίνημα της Wikimedia.

  • Ο Θανάσης Καπελώνης παρουσιάζει την εργασία
gamificationΕΕΠΕΚ
Share

Συνέδρια

Marios Magioladitis

You might also like

Το Ψηφιακό Σχολείο Βικιπαίδειας στο 4ο Συνέδριο ΕΕΠΕΚ στη Λάρισα
15 Νοεμβρίου, 2018
Το Corfupedia στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
12 Νοεμβρίου, 2017
Συμμετοχή στο 1ο Συνέδριο ΕΕΠΕΚ στη Λάρισα
1 Νοεμβρίου, 2015
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Eduact Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Οπτική αναπηρία Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Τεχνητή Νοημοσύνη Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • Οι Προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης
      2 Αυγούστου, 2023
    • Το Ionian Wikithon και ο εξελληνισμός της Βικιπαίδειας
      21 Ιουλίου, 2023
  • Popular Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT