• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Webinar: Κίνδυνοι και μέτρα προστασίας εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση και όχι μόνο

30 Απριλίου, 2020

Η Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας στο πλαίσιο λειτουργίας του Corfu Tech Lab, πραγματοποίησε στις 30 Απριλίου ημερίδα μέσω τηλεδιάσκεψης. Ο τίτλος ήταν “Καθημερινοί κίνδυνοι στο διαδίκτυο για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου“.

Ομιλητές σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο ήταν οι Μάριος Μαγιολαδίτης και Σπυρίδων Κόντης.

Οι ομιλητές ανέλυσαν τα προβλήματα ασφάλειας που προκύπτουν από τη χρήση εφαρμογών τηλεδιάσκεψης και πρότειναν μεθόδους προστασίας.

Το Δελτίο τύπου

«Γονατίζει» το internet στην Ισπανία.

Περιορίζονται το Youtube, το Netflix, το Facebook στη Γαλλία.
Αυξάνεται κατά 30% η κίνηση στο Διαδίκτυο στην Ιταλία.

Αυξάνεται από 8% έως 10% η κίνηση στο Διαδίκτυο στη Νότια Κορέα και σε περιοχές των ΗΠΑ. Σενάρια επιστημονικής φαντασίας που, όμως, τα βιώνουμε έντονα στην τρέχουσα καθημερινότητά μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Cloudflare, ο όγκος ροής πληροφοριών αυξάνεται, καθώς οι άνθρωποι παραμένουν στο σπίτι.

Με την έναρξη των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού, δαπανάται περισσότερος χρόνος στο διαδίκτυο, είτε για τηλεργασία, είτε γιατί σερφάρισμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι κυβερνοεπιθέσεις να έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, ήδη από την έναρξη της πανδημίας του Covid-19.

Τηλεκπαίδευση

Το διαδικτυακό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Webex.

corfu tech labSafety
Share

Προγραμματισμός

Marios Magioladitis

You might also like

ONLINE ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
23 Μαρτίου, 2023
Υποστηρικτικές τεχνολογίες για άτομα με οπτική αναπηρία
21 Δεκεμβρίου, 2022
Επείγει ο ψηφιακός γραμματισμός των νέων, τονίστηκε σε διημερίδα του CommuniTIES
27 Σεπτεμβρίου, 2022
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Eduact Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Οπτική αναπηρία Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Τεχνητή Νοημοσύνη Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • Οι Προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης
      2 Αυγούστου, 2023
    • Το Ionian Wikithon και ο εξελληνισμός της Βικιπαίδειας
      21 Ιουλίου, 2023
  • Popular Posts

    • Η ανεξάρτητη παράταξη που ενώνει όλη την Κέρκυρα είναι εδώ-Ο Μάριος Μαγιολαδίτης υποψήφιος με τη Μερόπη Υδραίου
      1 Σεπτεμβρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT