• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

3D Art: Εκτυπώνοντας 3d σε ΣΔΕ Φυλακών

11 Ιουνίου, 2021

Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 26 (Ιανουάριος 2011) μια εργασία μου όπου παρουσιάζω μια καινοτόμο εκπαιδευτική δράση που πραγματοποιήθηκε κατά τα σχολικά έτη 2018-2019 & 2019-2020.

Αφορά τον σχεδιασμό και υλοποίηση τρισδιάστατων εκτυπώσεων στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Καταστήματος Κράτησης) Κέρκυρας με αφορμή την πρωτοβουλία του σχολείου να παράξει και να διαθέσει στην τοπική κοινωνία ιατρικές ασπίδες προσώπου συμμετέχοντας συμβολικά, με τον τρόπο αυτό, στην εθνική μάχη κατά της πανδημίας. Η όλη διαδικασία έλαβε χώρα εκτός ωρολογίου προγράμματος και των διδαχθέντων Γραμματισμών.

Οι μαθητές μέσα από σύγχρονες ομαδοσυνεργατικές μεθόδους εκπαιδεύτηκαν ώστε να πραγματοποιήσουν τρισδιάστατη εκτύπωση αντικειμένου, οδηγούμενοι τελικά και στην παραγωγή των ιατρικών ασπίδων προσώπου. Για να φτάσουν στο τελικό στάδιο παραγωγής κεφαλαιοποίησαν την εμπειρία προηγούμενου σχολικού έτους κατά το οποίο σχεδίασαν και παρήγαγαν κοσμήματα τα οποία διέθεσαν σε μπαζάρ τα έσοδα του οποίου προσφέρθηκαν συμβολικά στον εθελοντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό “ Χαμόγελο του Παιδιού”. Τα οφέλη αυτής της διαδικασίας ήταν πολλά και αφορούν τόσο στην εκμάθηση της τεχνικής αυτής καθαυτής όσο και στην δημιουργία επαγγελματικών δεξιοτήτων χρήσιμων για την ομαλή τους ένταξη στην κοινωνία μετά την λήξη της στερητικής της ελευθερίας τους ποινής.

Η εκπαίδευση στα πλαίσια του STEAM Education χρησιμοποιεί την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική, τις τέχνες και τα μαθηματικά ως σημεία πρόσβασης για την καθοδήγηση της έρευνας των μαθητών, την ανάπτυξη του διαλόγου μεταξύ τους καθώς και την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης. Τα σημερινά προτεινόμενα αναλυτικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, αν και τείνουν σταδιακά σε μια τέτοια εκπαιδευτική προσέγγιση, δεν υποστηρίζονται από αντίστοιχη πρόβλεψη ως προς την προμήθεια υλικού (hardware), εξοπλισμού και κατάλληλων υποδομών. Τα Σ.Δ.Ε., μολαταύτα, διαθέτουν ευελιξία προγράμματος σπουδών η οποία δημιουργεί με τη σειρά της ιδανικές προοπτικές για την υλοποίηση Διαθεματικών Εργαστηρίων και Σχεδίων Δράσεων (ΙΝΕΔΙΒΙΜ, 2013). Τα δε πλεονεκτήματα της συνδυαστικής μάθησης μεγιστοποιούνται στα πλαίσια της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

3d printingΣΔΕΣχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Share

Εκπαίδευση ενηλίκων

Marios Magioladitis

You might also like

Δημιουργία κοσμημάτων από ενήλικες κρατούμενους μαθητές
6 Μαρτίου, 2022
Μαθητές-κρατούμενοι Κέρκυρας δίνουν τις “μάρκες” τους για επέμβαση Κερκυραίας μαθήτριας.
10 Δεκεμβρίου, 2021
Διδάσκοντας στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κέρκυρας
3 Δεκεμβρίου, 2021
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino Asiacrypt AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR INSIDE Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training Privacy public key cryptography Python Real World Crypto Symposium Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon ΑΜΕΑ Διδακτική των μαθηματικών ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Για το ωράριο μουσικής στην Παλιά Πόλη
      7 Αυγούστου, 2022
    • Παρεμβάσεις για τα ζητήματα ύδρευσης-αποχέτευσης της Κέρκυρας
      6 Αυγούστου, 2022
    • Κέρκυρα: Συναντήσεις «ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ» με κατοίκους και καταστηματάρχες για το ωράριο μουσικής
      16 Ιουλίου, 2022
  • Popular Posts

    • Για το ωράριο μουσικής στην Παλιά Πόλη
      7 Αυγούστου, 2022
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT