• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Διεθνές project με σκοπό τη συμπερίληψη μαθητών με οπτική αναπηρία στο σχολείο

8 Μαΐου, 2022

Mία πολύ ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική και καινοτόμα πρωτοβουλία λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες. Ο Κερκυραίος μαθηματικός εκπαιδευτικός Μάριος Μαγιολαδίτης εκπροσωπώντας την ΑΜΚΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ -η οποία υποστηρίζει μαθητές με οπτική και τους γονείς τους- συμμετέχουν σε ένα διεθνές project με σκοπό τη συμπερίληψη και ενδυνάμωση των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με οπτική αναπηρία σε ένα σχολείο τυπικής εκπαίδευσης. Στο εγχείρημα συμμετέχουν ακόμα τέσσερις (4) Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής.

Το project έχει την ονομασία Inside STEM EU και είναι μία σύμπραξη με συντονιστή-εταίρο το Πανεπιστήμιο του Minho (Πορτογαλία) συνεργασία με φορείς από την Ελλάδα την Εσθονία, την Πορτογαλία και την Κύπρο που έχει ως σκοπό την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με οπτική αναπηρία μέσω της διδασκαλίας συνδυαστικής μάθησης STEM και της 3d εκτύπωσης.

Στα πλαίσια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν δύο δραστηριότητες κινητικότητας. Η πρώτη αφορούσε τους εκπαιδευτικούς που παίρνουν μέρος στο project και πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Minho στην πόλη Braga κοντά στο Πόρτο.

Η δεύτερη δραστηριότητα κινητικότητας είναι μικτή και αφορά εκπαιδευτικούς και μαθητές και πραγματοποιείται στο Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Henriques Nogueira στην πόλη Torres Verdes κοντά στη Λισσαβώνα.

Την Ελληνική αποστολή απαρτίζουν ο εκπαιδευτικός Μάριος Μαγιολαδίτης και ο Γιάννης Βίτσος ωφελούμενος της Protoporia, άτομο οπτική αναπηρία το οποίο θα μεταφέρει την εμπειρία του από την Ελλάδα και θα συμμετέχει στην αξιολόγηση του προγράμματος.

Συνεργαζόμενοι φορείς από την Ελλάδα είναι η ΑΜΚΕ (αστική μη-κυβερνητική) οργάνωση ΠΡΩΤΟΠΟΡΤΙΑ με χρόνια εμπειρίας στην υλοποίηση προγραμμάτων για άτομα με οπτική αναπηρία σε όλη την Ελλάδα. Σημαντικός εταίρος και συνεργάτης η E-Nable Greece η οποία συνεργάστηκε στενά με την ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ και έχει αναλάβει το σκέλος της υλοποίησης και σχεδίασης των 3D αντικειμένων για την εφαρμογή τους σε σχέδια μαθήματος προσαρμοσμένα για άτομα με οπτική αναπηρία σε μικτές ομάδες μάθησης.

Το ευρωπαϊκό έργο INSIDE βασίζεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις και χρησιμοποιεί τις παρακάτω εκπαιδευτικές μεθοδολογίες:

1. Universal Design for Learning (UDL) είναι η μέθοδος που χρησιμοποιείται ώστε να δίνει την δυνατότητα σε όλους τους μαθητές με αναπηρία ή χωρίς να έχουν ισότιμες ευκαιρίες μάθησης και επιτυχίας.

2. Project Based Learning, PBL. Τα προγράμματα STEM χρησιμοποιούν την πρακτική αυτή, όπου οι μαθητές είναι ενεργοί συμμετέχοντες της δικής τους εκπαιδευτικής ανάπτυξης.

3. Εκπαίδευση/εξειδίκευση η οποία υποστηρίζεται από e-Learning πλατφόρμα και από Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους.

INSIDE
Share

Ειδική Αγωγή

Marios Magioladitis

You might also like

Erasmus+ / Inside STEM EU
2 Φεβρουαρίου, 2022
  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR INSIDE Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Python Real World Crypto Symposium Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon ΑΜΕΑ Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Εκπαιδευτική ρομποτική στα σχολεία: Πολλαπλά τα οφέλη από την εφαρμογή της
      21 Ιανουαρίου, 2023
    • Στη μνήμη του Νίκου Τεμπονέρα
      8 Ιανουαρίου, 2023
    • Υποστηρικτικές τεχνολογίες για άτομα με οπτική αναπηρία
      21 Δεκεμβρίου, 2022
  • Popular Posts

    • Εκπαιδευτική ρομποτική στα σχολεία: Πολλαπλά τα οφέλη από την εφαρμογή της
      21 Ιανουαρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT