• Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact
  • About Me


    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Wikipedia
    • Gender gap
    • Συνέδρια
    • Wikimedia Hackations
    • AutoWikiBrowser
    • Wikipedia in Education
  • Robotics
    • Lego EV3
    • Arduino
    • Παρουσιάσεις
  • Mathematics
    • Μαθηματική Εταιρεία
    • Κρυπτογραφία
    • Έρευνα
    • Διδασκαλία
  • Πολιτική
  • Portfolio
    • timeline
    • Publications
  • About / Contact

Διδάσκοντας παιδιά με κώφωση

5 Ιουνίου, 2022

Το 7ο Συνέδριο του ΝΕΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ πραγματοποιήθηκε στους συνεδριακούς χώρους του Triaena Business Center , που βρίσκεται στη Λ. Μεσογείων 15, στην Αθήνα, στις 19 Σεπτεμβρίου 2020, ημέρα Σάββατο και ώρες, από 10.00 π.μ. ως 19.00 Παρουσιάστηκαν 153 εργασίες σε παράλληλες συνεδρίες, που πραγματοποιήθηκαν σε 2 συνεδριακές αίθουσες. Οι εργασίες είχαν κριθεί θετικά από την Επιστημονική Επιτροπή και την Επιτροπή Κριτών του Συνεδρίου (μέλη Δ.Ε.Π, Διδάκτορες και κάτοχοι Μεταπτυχιακών τίτλων).

Στα πλαίσια του Συνεδρίου, έγιναν και ηλεκτρονικές εισηγήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί Μάριος Μαγιολαδίτης (μαθηματικός) και Νικολίτσα Δέσποινα Μιχαλοπούλου (φιλόλογος) παρουσίασαν την εργασία Μελέτη περίπτωσης για παιδιά με κώφωση στην παράλληλη στήριξη. Μέσα από την εργασία τους μετέφεραν την εμπειρία τους από τη διδασκαλία των βασικών αντικειμένων των μαθηματικών και της γλώσσας σε παιδιά με μερική ή ολική κώφωση στα πλαίσια του προγράμματος παράλληλης στήριξης.

Η μελέτη αποτελεί μία απόπειρα καταγραφής καλών πρακτικών συμπερίληψης στην εκπαιδευτική διαδικασία για παιδιά με κώφωση που φοιτούν στο γενικό σχολείο στο πλαίσιο του θεσμού της παράλληλης στήριξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα φιλολογικά μαθήματα και στα μαθηματικά. Στην εισαγωγή παρουσιάζετε ο σκοπό της μελέτης. Στη συνέχεια καταγράφεται σύντομα η βιβλιογραφική ανασκόπηση που αξιοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς ως εργαλείο για τον σχεδιασμό των πρακτικό. Επιπλέον, γίνεται περιγραφή του προφίλ των μαθητών και τις πρακτικές που υιοθετήσαν οι εκπαιδευτικοί. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα από την εκπαιδευτική- παρεμβατική διαδικασία.

Ένας μέρος της παρουσίασης έγινε και στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.


Η θητεία στη διδασκαλία παιδιών με κώφωση στο γενικό σχολείο ήταν μία διαδικασία με πολλές προκλήσεις και επιτυχίες. Οι εκπαιδευτικοί που συνεργάστηκαν διαπίστωσαν εμπειρικά και παρουσιάζουν τα συμπεράσματά τους και καλές πρακτικές που μπορούν να υιοθετηθούν από τους καθηγητές της γενικής και της ειδικής αγωγής για τη συμπερίληψη των μαθητών με ακουστική ανεπάρκεια στα γενικά σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Το πλήρες κείμενο είναι διαθέσιμο εδώ: https://www.researchgate.net/publication/361099324_Melete_periptoses_gia_paidia_me_kophose_sten_parallele_sterixe

Οι διαφάνειες της παρουσίασης είναι διαθέσιμες εδώ: https://magioladitis.gr/publications/

Κώφωση
Share

Ειδική Αγωγή

Marios Magioladitis

  • About Me

    Photo Marios Magioladitis
    Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.

    Signature
  • Follow Me On

    [tg_social_icons style="light" size="small"]
  • Ετικέτες

    3d printing Arduino AtheCrypt Braille CorfuPedia corfu tech lab ECC Escape rooms Eurocrypt EV3 Geogebra Gerhard Frey Goethe-Institut IACR INSIDE Lego Marbella Mindspace NoGAGS Online training pairings Privacy public key cryptography Python Real World Crypto Symposium Safety STEM WikiFemHack Wiki Loves Earth Wiki Loves Monuments Wikimania Wikimedia CEE Meeting Wikimedia Conference Wikimedia Hackathon ΑΜΕΑ Διδακτική των μαθηματικών Δυσλεξία ΕΕΠΕΚ Κατάστημα Κράτησης Μαθηματικοί διαγωνισμοί Παρουσιάσεις ρομποτικής ΣΔΕ Συνεντεύξεις Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φιλοτελισμός


  • Recent Posts

    • Εκπαιδευτική ρομποτική στα σχολεία: Πολλαπλά τα οφέλη από την εφαρμογή της
      21 Ιανουαρίου, 2023
    • Στη μνήμη του Νίκου Τεμπονέρα
      8 Ιανουαρίου, 2023
    • Υποστηρικτικές τεχνολογίες για άτομα με οπτική αναπηρία
      21 Δεκεμβρίου, 2022
  • Popular Posts

    • Εκπαιδευτική ρομποτική στα σχολεία: Πολλαπλά τα οφέλη από την εφαρμογή της
      21 Ιανουαρίου, 2023
    • IBRA '99 [World Philatelic Exhibition]
      9 Μαΐου, 1999
    • Θερινό Σχολείο Μαθηματικών 2002
      29 Ιουλίου, 2002

© Copyright Marios Magioladitis 2022

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης. Επιλέγοντας να συνεχίσετε συμφωνείτε στη χρήση cookies ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT