Δύο εργασίες μου παρουσιάστηκαν η πρώτη ως εργασία και η δεύτερη με την μορφή poster στο 10ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας της Ε.Ε.Π.Ε.Κ.. (Λάρισα 18, 19 & 20 Οκτωβρίου 2024)
Η πρώτη έχει τίτλο «Ηθική και Χρήση της Wikipedia στην Εκπαίδευση: Προκλήσεις και Ευκαιρίες» και αφορά στάσεις εκπαιδευτικών πάνω στο ζήτημα της χρήσης της Wikipedia στην Εκπαίδευση.
Η Wikipedia, ως μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές ελεύθερες εγκυκλοπαίδειες, έχει χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο με διάφορους τρόπους. Η παρούσα εργασία διερευνά τον τρόπο χρήσης της Wikipedia από τους εκπαιδευτικούς, αξιολογεί την αξιοπιστία των πληροφοριών της και εξετάζει τα ηθικά ζητήματα που προκύπτουν από τη χρήση της. Αναλύουμε τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη μεταξύ 400 εκπαιδευτικών, αναδεικνύονται σημαντικά ευρήματα σχετικά με τις ανακρίβειες, το φαινόμενο του πλαγιαρισμού και τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τη δημιουργία λημμάτων από τους ίδιους τους συντάκτες.
Η δεύτερη είναι από κοινού εργασία με τις Δήμητρα Καραβίδα και Σοφία Τσατσάνη και έχει τίτλο “Κορφιάτικες Ιστορίες”. Με αφορμή τον εορτασμό των εκατό χρόνων από το θάνατο του Κωνσταντίνου Θεοτόκη, παρουσιάσουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε από τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό της Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου με αναφορές στο έργο του συγγραφέα. Εκθέτουμε τον τρόπο οργάνωσης και δομής του προγράμματος και επιχειρούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για μελλοντικές δράσεις.
Η Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας, με αφορμή τον εορτασμό των εκατό χρόνων από τον θάνατο του μεγάλου Κερκυραίου λογοτέχνη Κωνσταντίνου Θεοτόκη (1872-1923), αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για να τον τιμήσει και να εξοικειώσει τα παιδιά με το έργο του. Ο Κωνσταντίνος Θεοτόκης υπήρξε ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της νεοελληνικής λογοτεχνίας, με τα έργα του να καταγράφουν με μοναδικό τρόπο την κοινωνική και πολιτική ζωή της εποχής του. Μέσα από τις ιστορίες του, ο Θεοτόκης αποτυπώνει με γλαφυρότητα τα ήθη και τις αξίες του τόπου του, προσφέροντας παράλληλα βαθυστόχαστα κοινωνικά μηνύματα. Στο πλαίσιο αυτό, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα που θα είναι προσιτό και ενδιαφέρον για τους μαθητές τόσο του γυμνασίου όσο και του λυκείου. Στόχος μας ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τον Κ. Θεοτόκη μέσα από τα βιβλία του, με έναν τρόπο που θα είναι παραστατικός και ευχάριστος, και όχι κουραστικός. Έτσι, καταλήξαμε σε μια μέθοδο παρουσίασης που συνδυάζει την αφήγηση και τις ταινίες, καθώς και ένα διαδραστικό παιχνίδι που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον και τη φαντασία των παιδιών.