About Me
Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.Follow Me On
[tg_social_icons style="light" size="small"]
Γεια σας! Είμαι εκπαιδευτικός μαθηματικός με πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και μεταπτυχιακό στα Θεμέλια της Πληροφορικής.
2022, Proceedings of the International Conference on Digital Culture & AudioVisual Challenges: Interdisciplinary Creativity In Arts And Technology (DCAC 2019)
We present our experience applying a gamification methodology and exploiting augmented reality in order to motivate learners to become actively engaged in researching their cultural heritage and exploring local history, monuments and pieces of art via their engagement in playful yet educational activities. Past and current research demonstrates that students engage themselves more actively in learning activities when these involve socialising, self-guided discovery and teamwork and latest technology trends promote learning outside of the classroom in informal settings. In this context, we have invited learners to re-discover familiar urban spaces, collect information on people commemorated on street names, statues and other landmarks and then design a technology based activity that others could follow in an educational yet playful manner. On all cases, participants responded positively on both the process and the learning outcome, reported feeling more confident on their coding skills, gaining better understanding of the IT terminology and tools involved as well as better familiarising urban spaces that they frequently used.
by Marios Magioladitis, Eleni Christopoulou, Dimitrios Ringas
2021, i-teachers (26), 271-278
Παρουσιάζουμε ένα διδακτικό πλάνο σχετικό με την εκμάθηση τρισδιάστατης εκτύπωσης όπως αυτό σχεδιάστηκε για τους μαθητές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) το οποίο λειτουργεί στο Κατάστημα Κράτησης Κέρκυρας. Αναλύουμε τους στόχους που θέσαμε, τον τρόπο υλοποίησης και τα σχεδιαστικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν. Στη συνέχεια, εκθέτουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε, μια αξιολόγηση του διδακτικού πλάνου καθώς και προτάσεις για μελλοντική αξιοποίηση.
2020, Πρακτικά Εργασιών 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Α, 699-706
Σε αυτή την εργασία παρουσιάζουμε μια εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας των θεωρημάτων των εγγεγραμμένων γωνιών στη Β΄ Γυμνασίου με τη χρήση ΤΠΕ μέσα στην τάξη μέσω υπολογιστή και βιντεοπροβολέα, η οποία υλοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2019 –2020 σε δύο τμήματα Β΄ τάξης Γυμνασίου, ένα στο Γυμνάσιο Νάουσας Πάρου και στο 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, δηλαδή συνολικά σε 41 μαθητές και μαθήτριες. Συγκεκριμένα, με τη χρήση του δυναμικού προγράμματος γεωμετρικών αναπαραστάσεων GeoGebra που μας βοηθά να αποδείξουμε τα θεωρήματα και να γενικεύσουμε. Με αυτό τον τρόπο ξεπερνάμε τις δυσκολίες της απόδειξης, αλλά και της παρουσίασης του γνωστικού αντικειμένου στους μαθητές. Η παρουσίαση γίνεται με πειστικό και κατανοητό τρόπο, αφού στο σχολικό βιβλίο δεν γίνεται απόδειξη κανενός θεωρήματος.
2020, i-teachers (23), 362-370
Σε αυτή την εργασία παρουσιάζουμε μια εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας των θεωρημάτων του μήκους κύκλου με τη χρήση Τ.Π.Ε. μέσα στην τάξη με χρήση βιντεοπροβολέα. Συγκεκριμένα, με τη χρήση του προγράμματος γεωμετρικών αναπαραστάσεων GeoGebra παρουσιάζουμε μια μέθοδο που έχει σημαντικά διδακτικά οφέλη για τους μαθητές της Β’ Γυμνασίου. Η μέθοδός μας μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα κεφάλαια της σχολικής Γεωμετρίας.
2019, Πρακτικά Εργασιών 5ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Δ, 206-211
by Marios Magioladitis and Thanassis Kapelonis
The paper presents a methodology that we propose which aims to motivate learners to become actively engaged in researching their cultural heritage and exploring local history, monuments and pieces of art via their engagement in playful yet educational activities. The proposed methodology has been applied and evaluated in diverse educational environments and settings.
by Marios Magioladitis, Dimitrios Ringas and Eleni Christopoulou
2017, Πρακτικά Εργασιών 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Δ, 199-203
Σε αυτή την εργασία παρουσιάζουμε τον τρόπο οργάνωσης, τη θεματολογία και τα συμπεράσματά μας από τη λειτουργία ενός ψηφιακού σχολείου Βικιπαίδειας για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων το οποίο είχε διάρκεια 8 εβδομάδων. Η χρήση της
Βικιπαίδεια στην εκπαιδευτική διαδικασία όλων τω βαθμίδων, συμπεριλαμβανομένης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων, προσφέρει τη δυνατότητα σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτικούς να συνδυάσουν γνώσεις και δεξιότητες εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα αυτή την παγκόσμια δεξαμενή γνώσης.
2014, In: Privacy in Statistical Databases – PSD 2014, 17-19 Sep. 2014, Eivissa, Spain. Lecture Notes in Computer Science LNCS v. 8744, Springer-Verlag, 312-325
In this paper, we propose an efficient, equality testing primitive, that allows two or more users to learn whether their encrypted messages are equal.
by Marios Magioladitis και Vassilios Verykios, E. Magkos, P. Kotzanikolaou, and S. Sioutas
2018, ‘Ερευνα χρηματοδούμενη από το Wikimedia Foundation
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση των αντιλήψεων των γυναικών για τη Wikipedia υπό την οπτική του φύλου.
2016, International Journal of Information Dissemination and Technology, 6(2), 107-110. ISSN 2229-5984
This paper presents a method with respect to information dissemination that tends to minimize the number of needed messages. Assuming flooding as the information dissemination algorithm, a new general way to determine the forwarding probability is proposed here so that full coverage is achieved, while the number of needed messages tends to be minimized independently of the network density. Simulation results support the claims and expectations of the analytical results.
2015, 13th Panhellenic National Congress of Obstetrics and Gynecology, EA-083
Μελέτη των συμπτωμάτων που σχετίζονται άμεσα με το ΣΠΩ σε κορίτσια ηλικίας 17-25 ετών στο Νομό Κέρκυρας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε σχολεία της Κέρκυρας με έγκριση του ΙΕΠ.
by Marios Magioladitis, Panagiotis Vlastarakos και Anna Liori
2018, Proceedings of the 4th International Conference for the Promotion of Innovation in Education, Volume D, 199-203, ISBN 978-618-84206-4-9
Σε αυτή την εργασία παρουσιάζουμε τον τρόπο οργάνωσης, τη θεματολογία και τα συμπεράσματά μας από τη λειτουργία ενός ψηφιακού σχολείου Βικιπαίδειας για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων το οποίο είχε διάρκεια 8 εβδομάδων. Η χρήση της Βικιπαίδεια στην εκπαιδευτική διαδικασία όλων τω βαθμίδων, συμπεριλαμβανομένης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων, προσφέρει τη δυνατότητα σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτικούς να συνδυάσουν γνώσεις και δεξιότητες εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα αυτή την παγκόσμια δεξαμενή γνώσης.
2018, Proceedings of the 2nd Panhellenic Conference for the Promotion of Innovation in Education, ISSN 2529-1580, Volume A, 209-215
Μελετάμε το φαινόμενο του φυλετικού χάσματος (gender gap) στη χρήση του Η/Υ όπως αυτό αποτυπώνεται από το προφίλ των χρηστών της Wikipedia. Σ’ αυτή την εργασία παρουσιάζουμε απόπειρες άμβλυνσης των φυλετικών ανισοτήτων στην χρήση Η/Υ μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, σ’ αυτή τη κατεύθυνση, καταγράφουμε την εμπειρία χρήσης της Wikipedia στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Επιπλέον, κάνουμε μια απόπειρα πρότασης ένταξης της Wikipedia στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών.
2015, Proceedings of CIE 2015, 361-370
Corfu Second Chance School and Argostoli Evening High School have pioneered the use of Open Educational Resources in enhancing the learning experience for several years now; an overview of our work was presented at CIE2014.
2017, Proceedings of the 3rd International Conference for the Promotion of Innovation in Education, Volume D, pp. 365-369 ISBN 978-61882197-9-3
Η δημοσίευση αυτή παρουσιάζει την καινοτόμα δράση CorfuPedia σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας για το σχολικό έτος 2016-2017.
2017, Proceedings of the 3rd International Conference for the Promotion of Innovation in Education, Volume B, pp. 365-369 ISBN 978-61882197-9-3
Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής των σημαντικότερων αρχών των digital humanities (DH-ψηφιακών ανθρωπιστικών επιστημών) στην εκπαίδευση. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά των DH και η εφαρμογή τους σε σχολικό project κατά την σχολική χρονιά 2016-2017 στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
2017, 9ο Συνέδριο ΤΠΕ Σύρου
Η παρούσα ανακοίνωση έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ακροθιγώς το σχέδιο δράσης CorfuPedia, που ξεκίνησε στο τέλος Νοεμβρίου 2016 και επί του παρόντος βρίσκεται εν πλήρει εξελίξει.
2017, 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», ΑΣΠΑΙΤΕ, 955-962, ISBN 978-618-83186-0-1
Κάνουμε μια ανασκόπηση της εξέλιξης της μηχανικής μετάφρασης στο πέρασμα του χρόνου και συγκρίνουμε το τρόπο λειτουργίας του μεταφραστικού εργαλείου της Wikipedia σε σχέση με τα αντίστοιχα επαγγελματικά εργαλεία.
by Marios Magioladitis, Maria Iliadou και Konstantinos Stampoulis
2017, Τα Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» Αθήνα, 1 και 2 Απριλίου 2017, 1768-1775, ISBN 978-618-82301-2-5
Μελετάμε το μεταφραστικό εργαλείο της Wikipedia σε σχέση με τα αντίστοιχα επαγγελματικά εργαλεία, αναλύουμε τα χαρακτηριστικά του και επιπλέον καταγράφουμε την εμπειρία από την χρήση σε εκπαιδευτικά προγράμματα Wikipedia στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
by Marios Magioladitis, Maria Iliadou και Konstantinos Stampoulis
2015, «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. και της Καινοτομίας», 2708-2713, ISBN 978-960-99435-8-1
Παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα από τη χρήση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος της Βικιπαίδειας (Wikipedia Education Program) στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας ΣΔΕ της Λευκίμμης της Κέρκυρας.
by Marios Magioladitis και Amalia Pagkrati
2014, Proceedings of CIE 2014, 465-474
This paper discusses the reach of Wikipedia in secondary education, with special emphasis on adult education. Drawing from our experience at Argostoli Evening High School and Corfu Second Chance School, we shall provide examples illustrating good practices in implementing Wikimedia Education Programs in an adult education setting. Our intention is for this paper to serve as a reference for those interested in promoting OER and Wikimedia in secondary, evening and adult education in Greece.
2016, «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. και της Καινοτομίας», 2384-2388, ISBN 978-618-82301-1-8
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζουμε τη χρήση του Βικιλεξικού ως εκπαιδευτικό εργαλείο όπως το εφαρμόσαμε για δύο σχολικές χρονιές στα πλαίσια του μαθήματος της πληροφορικής. Η εφαρμογή έγινε στο γυμνάσιο Καστελλάνων μέσης Κέρκυρας στο μάθημα της πληροφορικής στη Β’ γυμνασίου. Η διαδικασία υπήρξε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα τόσο για μας όσο και για τους μαθητές που την εφάρμοσαν.
2016, «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. και της Καινοτομίας», pp. 2376-2383, ISBN 978-618-82301-1-8
Σε αυτή την εργασία αναπτύσσονται εκπαιδευτικοί στόχοι σε επίπεδο δεξιοτήτων που μπορούν να καλυφθούν μέσα από την εργασία στη Wikipedia με παραδείγματα δραστηριοτήτων και εργασιών που μπορούν να υλοποιηθούν στο υπάρχον πρόγραμμα σπουδών και να εξυπηρετήσουν το αναλυτικό πρόγραμμα ως έχει. Δίνονται επίσης σε πρακτικό επίπεδο κατευθύνσεις για την παρακολούθηση και αξιολόγηση των μαθητών από τον εκπαιδευτικό.
2015, «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. και της Καινοτομίας», 763-770, ISBN 978-960-99435-8-1
Μετά από τη χρήση της Βικιπαίδειας ως εκπαιδευτικό εργαλείο σε δύο σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επιχειρούμε σ’ αυτήν την εργασία την αξιολόγηση της εμπειρίας μας. Το πρώτο σχολείο είναι ένα τυπικό περιφερειακό γυμνάσιο της Κέρκυρας το γυμνάσιο Καστελλάνων μέσης Κέρκυρας και το δεύτερο είναι το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας ΣΔΕ της Λευκίμμης της Κέρκυρας.
2015, Good Practices and Innovation in Secondary Education, PanHellenic Pedagogical Society for Secondary Education, 14-15 March 2015, Erkyna, ISSN 2241-8393, vol. 4 (special), 123-128
Σ’ αυτή την εργασία παρουσιάζουμε την εμπειρία μας από τη χρήση της Βικιπαίδεια σε δύο σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο γυμνάσιο Καστελλάνων μέσης Κέρκυρας (2007- 2014) και στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Λευκίμμης Κέρκυρας (2012-2014).
by Marios Magioladitis, Eleni Apostolaki και Konstantinos Skiadopoulos
2016
Distributed searches for Mersenne numbers and for Fermat number divisors.
2004
We study ring class fields of orders in imaginary quadratic fields to determine which primes are of the form x^2 + ny^2, where x, y integers, for arbitrary n. We give certain examples how our result works in practice.